Ughh dia tak berkaki

9:28:00 AM

mak!!! benda tu benda tu takde kaki!!

takde mata..hitam pulak tu~
Ya Allah jangan lah uji aku sampai macam ni...
Ya Allah Ya Allah..
lemah samangat aku..[dari seorang yg baran kepada seaoang yg penakut]
gagaggagaga
terus kaku...peluh peluh mula menitik, jantung berdebar debar lutut macam dah mula menggigil
rasa cam nak pecut 100km per hour jer..[padahal benda tu tak berkaki] still boleh bergerak..

yang aku pelik nya takde mata tapi boleh pulak dia datang arah aku..aku dah kaku cam patung dah ni.
nasib baik still bernafas~ 
nyet nyet nyet bergerak...panjang pendek panjang pendek
urghhhhhh yuckkk...meremang bulu roma>>>>
waktu macam ni lah latihan vokal yg paling mujarab..\
Mak!!!!!!>>>>>>>>>>>>>>>>> PACAT!!!!!!!!!!!!!
satu rumah bergegar..ahakzzz
ular lalu bawah kaaki aku ri tu pun relax jer..boleh pulak jap tadi tu ular eh yang lalu...takpe lah dia relax jer~ aku pun relax la jugak..
tapiiiiiiiiiiii kalau pacat dengan lintah...memang aku menjerit sampai satu lorong ni boleh dengar..aku tak kesah dah.. 
eeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii geli lah~~~
benda kecik ni kadang-kadang lagi bahaya dari benda besar tau...
pacat,ulat yg tak berkaki, lintah lagi lah~~
benda yang tak berkaki ni memang aku alergic sket..bukan sket banyak!

kalau berkebun mesti pakai kasut boot..then sembur Ridsect manyak manyak
puas hati aku..gagagagagaga

kejam kewrrrr???ememememee nope. tidak kejam bagi aku...lalalala

You Might Also Like

0 comments

****

****