Blog Terbengkalai

9:47:00 PM

Nasib lerrrr belog..........................ko dapat tuan macam aku. Busy memanjang. Nak buat macam mana tak lama lagi nak naik pangkat secara official jadi YB tanam anggur kat kampung ni haaaa. sebelum boleh naik pangkat kena la buat paper work dulu which is thesis yang tak berkesudahan. Tuan kau ni belog sampai tidur pun ingat thesis..thesis..thesis. Aku dah khatam buku Econometric tu tiga empat kali dah. Gujarati is the name yang memang sampai mati aku ingat! bukan nak puji diri sendiri. tapi kalau ya pun apa salahnya. suka hati akulah kannnn. Watsoever! Yang pasti thesis aku dah hampir siap and hopefully advisor yang tersayang taklah suruh aku edit paper tu lagi..............tak mampu dah. berapa hari actually almost two weeks now aku tak cukup tidur. Oh My God--!! I'm turning into ZOMBIE!! ZOMBIE!! ZOMBIE!!


**Okay okay cukuplah setakat ini update diari hidup McDreamy.


Dengan ini, secara rasminya anda telah selamat membaca diari seseorang. Well Done.

You Might Also Like

0 comments

****

****