10 Lap

7:37:00 PM

kalau zaman muda mudi dulu berlari-lari berkejaran ni biasa. memang rutin harian...haha tapi sekarang nak jog for only 10 lap semput cam ape dah~adoiiiii acaney ni....nampak senagat lemak dah menampal nampal dengan tebalnya dekat badan aku nih. 

kalau ikutkan hati nak sangat balik ke zaman kegemilangan dengan berat badan ideal. hahaha maintain jerrr. sekali je lagi nak rasa perasaan tu..balik ke zaman tu..
mintak-mintakla usaha aku untuk turunkan berat badan ni berhasil.
walaupun terseksa..aku rela. 
seksa kejap jerrr.nanti puas hati. so, be patient okay 'me'.
makan pun ala kadar jer.. tahan nafsu tahan nafsu>>
walaupun susah cuba la erkk..dengan dugaan melihat orang sekeliling makan dengan bahagianya~ adehh perit jugak. kekadang aku rasa setan ni memang saja jerr nak bagi aku sakit hati.. dia hasut jugak hasut jugak sampai tergugat jugak kesabaran dan keazaman aku..
setan bagi la aku peluang nak kurus.. aku tak kacau pun kau kan, apee kes kau nak kacau aku? pegi la main-main dengan orang lain..janghan risau aku TAK KAN rindu kau punya~ kompem!!

whenever you feel like giving up just take a rest and read this.. again and again okay. semoga hati aku kembali kuat dan bersemangat untuk diet...remember how bad you want this and don't ever fail yourself~
[pesanan untuk diri sendiri.diri sila ingat ni yerkk]

You Might Also Like

0 comments

****

****