Bila Satu Geng Mereka Bergerak

9:23:00 PM

Fuhhh memang panas ngatngatngat sekarang. Bukan mengeluh tetapi bertahan. Aku hanyalah manusia biasa yang tidak pernah puas dengan ape yang ku dapat. Sejuk hujan susah, panas sangat susah...adeyyy. Tapi lagi panas apabila satu geng diorang beratur bergerak dengan bahagianya. Semua pandangan aku tak nampak. Gelap masa hadapan betol la. Bila diorang bergerak bersama-sama dengan comelnya menyebabkan aku si manusia yang sangatlah ada masalah isu baran makin menjadi-jadi panasnya. Mana tak nya kalau sekali gerak 5 6 biji trailers atas jalan. Jalan beratur seGeng atas jalan gerak dengan penuh kecomelan terkedek-kedek. Aku dah la dengan kereta kelisa yang halus comel molek ni~~~ memang gelap terus masa depan aku. Dosa aku pun naik berkilo-kilo adoiiiiii.....memangla diorang buat keje diorang tapi tolong la jangan berjalan bersama-sama satu Geng. Kasihanlah kami yang kenot-kenot ni ni nak gerak jugak. Dah la suhu tak menentu, kesihatan badan pun jadi tak berapa nak menentu, balik keje=penat lagi, bawak kereta balik rumah yang makan masa sejam lagi tuuu.... ni tambah pulak diorang seGeng berjalan dengan comelnyaa. Yang sejam balik rumah jadi 2 jam... arghhhhhh.

Bukan merungut, bukan mengeluh, bukan membenci....tetapi aku manusia yang cuba untuk bertahan. 

You Might Also Like

3 comments

  1. awak.awak.kite tulis pasal blog awak kat blog kite.
    nanti awak rajin-rajin lah baca entri-entri kite,ea?
    *gedik sangat,uollls! HAHA

    ReplyDelete
  2. tau pun gedik... kite bace sopmo doh awop~

    ReplyDelete
  3. HAHA.haruslah gedik-gedik dengan awok.
    haa.rindu kite letew~ HAHA

    ReplyDelete

****

****