Untuk Jolene

9:14:00 PM

Post kali ni untuk Jolene.
Jolene sahaja tau~

Jolene,Jolene..... owhhhh Jolene
Aku merayu padamu.....tolonglah jangan ambil lelaki ku

Jolene,Jolene..... owhhhh Jolene
Tolong lah jangan ambil dia-
Walaupun kamuuuuuuu mampu bebuat sedemikian

Kecantikan mu tidaklah dapat dibandingkan
Dengan rambutmu yang perang menawan 
Dengan kulitmu yang putih bak salju dan matamu yang hijau menggoda
Senyumanmu bak keindahan di musim bunga 
Suaramu lembut bak hujan yang menyamankan di musim panas
Dan Aku-
Aku tidak mampu untuk bertanding denganmu....Jolene

Dia memanggil namamu, mengenaimu , semuanya tentang mu dalam tidurnya
Dan tiada apa daya ku lagi
Daripada menangis pabila dia memanggil namamu, Jolene

Dan aku begitu faham 
betapa senangnya untukmu merampas lelakiku
Tetapi kau tidak mengerti betapa bermaknanya dia bagiku, Jolene

Jolene, jolene, jolene, jolene

aku merayu padamu.....tolonglah jangan ambil lelaki ku
Jolene, jolene, jolene, jolene
Tolong lah jangan ambil dia-
Walaupun kamuuuuuuu mampu bebuat sedemikian

Kau boleh pilih sahaja mana-mana lelaki
Tetapi aku-
Aku tidak mampu untuk bercinta lagi
Sesungguhnaya dia 
dialah untukku, Jolene

Aku perlu memberitahunu ini
Kerana kebahagiaan ku-
begantung kepada mu 
Dan apa sahaja keputusan yang dibuat oleh mu, Jolene


Jolene, jolene, jolene, jolene
aku merayu padamu.....tolonglah jangan ambil lelaki ku
Jolene, jolene, jolene, jolene
Tolong lah jangan ambil dia-
Walaupun kamuuuuuuu mampu bebuat sedemikian
Jolene, Jolene...owh Jolene.


sesapa yang bernama Jolene ni agaknya musuh semua wanita tak pun wanita perampas bolehlah digelar Jolene ni. ngagagagaga. and yeah aku memang takde keje nak buat pegi translate lagu Mat Saleh kepada bahasa Melayu.(padahal esok lusa ade paper nim)

okay the thing is, it is a song bout the pretty bit** called Jolene.cool~
tells how you can't live without the man who's calling some other bit** name in his sleep
which is what the h***. watsoever~ the song is a kill. super great
And
i think i want to be Jolene rather than be the woman singing this song. (this sound as if i want to be a bit**... but no. its just that why go after a man that stupid enough to call other woman name in front of his girl. Daaaaaaaaaaaa)

Besides YOLO rite so lets be the one who hold the remote not being remoted by someone else.
and besides Jolene is Pretty so ofkos la nak jadi Jolene kannnn~


Tadaaa..Tadaa..Tadaaa....
Here's the original song Jolene but sung by not so original singer of the song. But still coolio






You Might Also Like

0 comments

****

****