7:59:00 PM

siapa aku [iii] 

lama aku terjelepok dalam gelap tu..
pipi aku masih basah
basah dengan air mata
tidak ku tahu itu
air mata keinsafan atau
air mata kekesalan atau
air mata kesedihan atau
air mata kegembiraan--- atau
kesemuanya sekali..
aku benar benar buntu..

satu persatu imbasan
perlakuan aku,
percakapan aku,
pengalaman aku,
segala perjalanan hidup aku
bermain di fikiran

kesal dengan hidupku yang sia-sia..
hidupku penuh dengan suka duka
gelak tawa dan tangisan
tapi...............[mengeluh]
tidak pernah ada satu pun gelak tawa ku adalah kerana Allah
tidak pernah terkuntum senyuman ku kepada Allah
tidak pernah ada titisan air mata ku hanya kerana Allah
yang ada hanyalah gelak tawa yang melekakan aku dengan duniawi
tangisanku hanya kerana kesusahan duniawi
tidak pernah ada satu titis pun air mata aku kerana kesalahan aku kepada Allah
dan tidak pernah ada senyuman manis ikhlas memuji kepada Allah
rinduku tidak pernah ada untuk Allah
aku mengaku..aku akui kejahilanku!
..........


[Image]semoga 'aku' sempat mencari cahaya seperti ini sebelum dia menutup mata~dan semoga 'aku' ni mampu bertahan la kan....[amin]

*okay sambung lagi nanti dilain hari dilain masa..insyaAllah kalau dipanjangkan umur..
btw..harap2 la story ni ada happy ending kan~ hmmmm [we'll see]




p/s: citer ni actually dicopy and paste from my other blog.. yg pivot tue~ since aku i nak cont..citer ni. so repost lah balik kat sini..so wait for the continuation of the story okiesss [even i myself dunno the ending] huhuhu

You Might Also Like

0 comments

****

****