Kisah Ulat yg Terkejut

5:17:00 PM

gagagaggagaga
bila masa la pulak aku kawan ngan ulat ni kan. padahal allergic ngn species2 ulat ni.
tapi apa kan daya..ulat ni memang sebati ngan aku.
tapi ulat ni kelakar. tatau la ape masalah dia kan. walaupun aku sakit hati sebenarnya ngan ulat ni tapi bila fikir balik kelakar sangatttt...haha

actually dah lama nk post kisah ulat yang sekor ni..
but, since im not really the type that love to write..so draggg and draggg lah keje nya. hehe
well alkisah tentang ulat ni...kisah ulat yang terkejut and then bengang dengan aku padahal dia xde hak pun nk marah aku.. suka hati aku lah kan ape aku nak buat..tetibe dia nak emo lebih-lebih..(sengal)

alkisah nya..pada suatu pagi, what i mean by pagi is 5am..hehe aku ni ganas memang ganas tapi aku ni jenis yang suka bangun awal pagi..otak freshhhhh boleh study dengan aman and senang masuk.
kembali kepada kisah si ulat....owhhh lupe aku tak perkenalkan lagi watak ulat ni kan.hehe
ulat ini adalah..ulat resdung a.k.a musuh ketat aku since aku kecik sampai lah jam sekarang entah sampai bila la aku nak berperang dengan dia ni... haissshhh (mengenang nasib badan) haha

walaupun ulat ni musuh aku and dah pelbagai cara dah aku buat untuk menghapuskan ulat ni..
but like one of the doctor i've met, he said "you'll be taking the pills for the rest of your life, there's no cure for this kind of deseased.."..masa tu hati aku macam nak hancur. sapa suka dengar yang kau takkan pernah sembuh. nak cakap doctor ni sengal sebab bagi aku jawapan yang begitu straight forward pun ada jugak.. tapi its the truth so i like it or not..terima je lah~~ (redha je lah) tetiba sedih lak pehal>>>

okay tukar topik.. kembali kepada topik asal !
hah pasal ulat yang emo ngan aku nih...hikhikhik
pagi tu aku tersedar lambat dari biasa.. dalam 5++ pagi baru tersedar so aku macam tersentap camtu.. aku terus bangun then lari2.biasa orang resdung mesti faham..kalau pagi2 ni hidung tu tak pernah nak function ngn betul.. sotsot jerrr.. sooo agaknya ulat tu pun teersentap masa aku tersentap tu... sebab aku terus start bersin tak henti2 for the whole day... memang la seksa tapi the reason is just because aku terkejut masa bangun tidur>>> adoiyaiiii
dia lak yang emo lebih2..bengan jugak aku..but at the same time funny as hell~ ahakzzz

well cik ulat sila bersabar yerrrr aku boleh sabar ngan kau..takkan kau xleh sabar ngan aku kan.. dah la kau tu menumpang je kat badan orang!!
pace no war...(nasib baik ulat ni tak pandai membaca kan)
gagagagga kalau tak mahu tercetusnya perang dunia ke-4

You Might Also Like

0 comments

****

****